Co nás čeká na trati

Mnoho kilometrů, krásná a nekonečná stoupání, rychlé technické sjezdy. Spousty křižovatek, tři luxusní bufety a jeden "double" bufet na Klínech. Dále též desítky kilometrů dokonale hladkého asfaltu, ale bohužel, i přes značné zlepšení v posledních letech, se stále objevuje několik kilometrů silnic podobných ementálu, kde je třeba mít se na pozoru více.
Kompletní seznam nebezpečných míst bude k dispozici u prezentace i na webu závodu. Opatrnost vyžadují všechny sjezdy, křižovatky a železniční přejezdy se zvláštním zřetelem na tato místa:

Dlouhá/střední/krátká kilometráž
1./1./1. km výjezd z Teplic - zákaz předjíždění zaváděcích vozidel
3./3./3. km OSTRÝ START
10./10.10. km - závěr sjezdu a křižovatka v Modlanech – odbočíme prudce vpravo !!!
17./17./17. km – kruhový objezd Přestanov – přejezd silnice I. třídy I/13
21./-/- km - průjezd Chlumcem - 2x vjezd na hlavní silnici
31./-/- km - za obcí Strážky, ve sjezdu prudké odbočení vlevo do stoupání na Neznabohy

36./-/- km – v obci Luční Chvojno odbočujeme vlevo na Velké Chvojno – změna trasy - pozor, nejedem vpravo na Mnichov a Čermnou
58./-/- km - křižovatka v Tisé a průjezd obcí zakončený ostrou pravotočivou zatáčkou v prudkém klesání
60./-/- km - nájezd na hlavní silnici I/13 v Libouchci
72./-/- km - 6 km dlouhý sjezd z Nakléřova do Telnice

88./22./22. km - dělení tras - dlouhá a střední vpravo na Komáří Vížku, krátká po hlavní silnici vlevo na Dubí!
-/-/34. km – po vystoupání Sedmihůrské cesty z Dubí odbočíme vlevo na "Strade Lithium" - změna trasy - pozor, nejedeme na Komárku
-/-/36.km – V mírném klesání po svážnici následuje prudké odbočení vpravo na cyklostezku č. 23 - brzděte včas a řaďte lehké převody ještě před odbočením

-/-/38.km – přejezd mostu „Mekdonald“– užší místo, dřevěné trámy - za deště mohou klouzat
144. a 186./78. a120./69. km – "DOUBLE BUFET KLÍNY" - přesun bufetu od hráze přehrady Fláje ke stanici ZZS na Klínech - změna umístění bufetu
153./87./ 77. km -  sjezd do Litvínova – kruhový objezd pojedeme letos VŠICHNI zprava – dále pozor při průjezdu Litvínovem
157./91./81. km dělení tras v Loučné - DLOUHÁ + STŘEDNÍ při prvním průjezdu rovně, teprve při druhém vpravo. KRÁTKÁ vpravo hned při prvním průjezdu
200./134./83. km v Lomu - přednost při nájezdu na hlavní silnici I/27
-/-/85. km krátká trasa - nechráněný železniční přejezd osazený dopravní značkou P6 - "STŮJ. DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ"
-/-/95 km – v Želénkách pokračujeme po hlavní silnici rovně na Hostomice a Ohníč - změna trasy - pozor, nejedeme vlevo na Všechlapy
217./151./- km - průjezd Mirošovicemi - přednost při přejezdu hlavní silnice
221./155./- km - sjezd Razicemi zakončen nepřehlednou křižovatkou – přednost při nájezdu na hlavní silnici

230/165/- km – křižovatky v Milešově a ve stoupání za Milešovem odbočení vpravo na Černčice - změna trasy - pozor, nejedeme rovně na Kostomlaty
234./168./- km - krásný ale ve druhé půli místy ementálový sjezd do Lelova, v Lelově ostře vpravo - pozor na propadlý kanál v pravé části komunikace
238./172./- km v Bořislavi nájezd na hlavní silnici I/8 – přednost při odbočení vlevo

242./176./106. km - sloučení tras před Teplicemi – složitá křižovatka zejména pro krátkou trasu - nájezd na hlavní silnici, po které vede dlouhá a střední
243./177./107. km - odbočení vpravo do stoupání na Nechvalice – dvojitá křižovatka, pozor zprava z obce Kozlíky
246./180./110. km - Bystřany a Teplice krematorium – 2x přednost - vjezd na hlavní silnici

Zaváděcí vozidla pořadatele:

Každá z tratí bude doprovázena několika označenými vozidly a motocykly pořadatele. Tyto budou vybaveny oranžovým majákem či rampou, samolepkou závodu a délkou trasy, na které se vozidlo pohybuje. Zaváděcí vozidla doprovází vedoucí skupinu a dále dle možností peloton či větší skupiny v hloubi pole. Při nenadálých situacích může být část trati závodu neutralizována - nezávodí se - což bude signalizováno doprovodným vozidlem. Sledujte prosím v průběhu závodu doprovodná vozidla a dbejte jejich pokynů.

Na dodržování pravidel závodu bude dohlíženo z doprovodných vozidel a motocyklů označených samolepkou pořadatele. Pořadatel si vyhrazuje právo vyloučit závodníka ze závodu v případě porušení pravidel závodu.

Akce se konná za plného silničního provozu. Držte se v pravé polovině vozovky a dodržujte pravidla silničního provozu, pokyny policie a organizátorů závodu. Bezpečnost vaše i ostatních účastníků silničního provozu musí být za každé situace prioritou!